نگاهت که میکنم


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

نگاهت که میکنم

دنیای خالیم

پر از خانه میشود!

دشت هایم,

که چه های یاس بارانی

دلم یک شهر مردم میشود

و چشم هایم چقدر

میخواهند زندگی کنند!



نظرات شما عزیزان:

Shahab ZeX
ساعت21:00---23 ارديبهشت 1392
سلام دوست خوبم،ممنون که به وبم سر زدی،تو هم وب خیلی خوبی داری
اگه دوست داشتی باهم تبادل لینک کنیم منو لینک کن و خبرشو بهم بده تا منم لینکت کنم.
بازم به من سر بزن
مرسی


roya
ساعت17:28---23 ارديبهشت 1392
سلام گلم
مرسی از اینکه بهم سر زدی...خوشحال شدم
باز هم از اینکار ا بکن..اگه مایل بودی با هم تبادل لینک داشته باشیم


sara
ساعت15:41---21 ارديبهشت 1392
azizam merc k behem sar zadi webet alye


مهدی
ساعت9:56---16 ارديبهشت 1392
این روزها هرکس گفت دوستدارم: نپرس: چقدر؟ بگو تاکی

farnazzz
ساعت20:48---15 اسفند 1391
بچه که بودم فقط بلد بودم تا 10 بشمارم

نهایت هرچیزی 10 تا بود

عروسکامو 10 تا دوست داشتم

مامانمو 10 تا دوست داشتم

خلاصه ته دنیا همین 10 تا بود

واین 10 تا خیلی قشنگ بود

ولی حالا نمیدونم ته دنیا چقدره......

نهایت دوست داشتن چندتاست

عــــــــــشقم می خوام بگم دوست دارم

به اندازه ی همون 10 تای بچگیfaramo0o0o0shamm kardiiii


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 18:47 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com